beantwoord

flexx abbonement stopgezet maar er word toch geld afgeschreven

• 21 mei 2020
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Hallo NS,

Ik heb sinds maart geen gebruik meer gemaakt van het ov, ook heb ik het flex abbonement stopgezet en toch word er geld van mijn rekening afgeschreven. 

Zouden jullie het geld terug kunnen storten?

Mvg Rachida

icon

Beste antwoord door Mark NS 22 mei 2020, 12:04

Hoi Rachida7, welkom op de NS Community. 

Het advies is inderdaad om eerst in je Mijn NS account te kijken wat de status is van je abonnement en om de bijbehorende facturen te raadplegen. Indien er iets niet klopt, dan kun je dit melden bij de Klantenservice door te bellen of, bij voorkeur, een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wij zijn een reizigers-helpen-reizigerscommunity en kunnen geen geld teruggeven. Wij kunnen wel vragen beantwoorden. En daar hebben we meer informatie voor nodig.

Wat bedoel je met stopgezet? Wanneer je een Flex abonnement omzet naar Flex zonder abonnement dan zou je geen kosten meer horen te hebben als je niet meer met het OV gereisd hebt. Heb je het abonnement opgezegd, dan moet je langs een kaart automaat om het abonnement van jouw kaart af te halen. Dat moet ook als je een reizen op saldo abonnement hebt omgezet naar Flex. Ben je niet langs een kaartautomaat geweest dan blijft het abonnement op jouw kaart staan en betaal je gewoon door.

In MijnNS kun je bij facturen zien waar je precies voor hebt betaald.

Hoi Rachida7, welkom op de NS Community. 

Het advies is inderdaad om eerst in je Mijn NS account te kijken wat de status is van je abonnement en om de bijbehorende facturen te raadplegen. Indien er iets niet klopt, dan kun je dit melden bij de Klantenservice door te bellen of, bij voorkeur, een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter.

Reageer