beantwoord

Foumelding aanmelding Flex

• 16 juli 2020
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Altijd als ik me wil aanmelden voor Flex krijg ik deze melding:

Wat is hier aan de hand?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 juli 2020, 11:37

Goedemorgen Developer58 en welkom bij de NS Community!

Er is momenteel een storing gaande in onze Mijn NS systemen, wat mogelijk ook een effect heeft op het bestellen van NS Flex, gezien dat via je Mijn NS account gaat. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit op te lossen, dus ik wil je vragen om het later deze week of begin komende week opnieuw te proberen.

Mocht het dan nog steeds niet werken, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken of er toch iets raars aan de hand is met jouw eigen account. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Developer58 en welkom bij de NS Community!

Er is momenteel een storing gaande in onze Mijn NS systemen, wat mogelijk ook een effect heeft op het bestellen van NS Flex, gezien dat via je Mijn NS account gaat. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit op te lossen, dus ik wil je vragen om het later deze week of begin komende week opnieuw te proberen.

Mocht het dan nog steeds niet werken, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken of er toch iets raars aan de hand is met jouw eigen account. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Duurt die storing al een half jaar dan? Zolang heb ik dit al. 

Volgens mij is mijn e-mailadres niet gekoppeld. 

Als je dit probleem al zo lang krijgt dan zal er inderdaad iets anders aan de hand zijn. In dat geval zou ik je willen adviseren om nu al contact op te nemen, zodat het meteen verder onderzocht kan worden.

Reputatie 7
Badge +3

Er is een hack geweest van 2200 NS klantenaccounts was te lezen op de nieuwssite van RTV Utrecht.

Reageer