beantwoord

Fout in eerste E-Mail factuurnotificatie, bij aanmelding NS Flex.

• 5 juli 2018
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Wanneer je een NS Flex abbonement aanschaft betaald men de eerste maand per iDeal (vooruit)
Vervolgens ontvang je een week later een aankondiging van een factuurnotificatie, per E-Mail, waar in staat:

Het totaalbedrag is € (bedrag).
Het door u te betalen bedrag wordt omstreeks (datum) via automatische incasso van uw rekeningnummer (rekeningnummer) afgeschreven.
Dit suggereert, ten onrechte, dat je deze eerste maand nog zou moeten betalen.
In de factuur zelf staat dan wel duidelijk "U hoeft niets te betalen."

Dus graag de eerste E-mail aankondiging van een factuurnotificatie aanpassen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 juli 2018, 15:28

Goedemiddag Mytyro! Dat is inderdaad erg verwarrend. Ik kan het zelf zo snel niet controleren, maar ik zal de melding doorsturen naar onze NS Flex afdeling!
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Mytyro! Dat is inderdaad erg verwarrend. Ik kan het zelf zo snel niet controleren, maar ik zal de melding doorsturen naar onze NS Flex afdeling!
Wanneer je een NS Flex abbonement aanschaft betaald men de eerste maand per iDeal (vooruit)
Vervolgens ontvang je een week later een aankondiging van een factuurnotificatie, per E-Mail, waar in staat:

Het totaalbedrag is € (bedrag).
Het door u te betalen bedrag wordt omstreeks (datum) via automatische incasso van uw rekeningnummer (rekeningnummer) afgeschreven.
Dit suggereert, ten onrechte, dat je deze eerste maand nog zou moeten betalen.
In de factuur zelf staat dan wel duidelijk "U hoeft niets te betalen."

Dus graag de eerste E-mail aankondiging van een factuurnotificatie aanpassen.

Het suggereert niet alleen dat je deze eerste maand nog zou moeten betalen, het bedrag van € 10 wordt ook inderdaad nog een keer afgeschreven van onze rekening.

Op 16 augustus een NS Flex kaart aangeschaft en per iDeal (vooruit) het bedrag van € 10 betaald. Vervolgens ook dezelfde aankondiging van aan factuurnotificatie, per e-mail ontvangen. En vandaag blijkt inderdaad het bedrag van € 10 ( ten onrechte) te zijn geïncasseerd. Het bedrag dat bij aan vraag van NS Flex al was geïncasseerd. Hier gaat toch wat fout in de administratieve verwerking bij de NS.
Daar lijkt inderdaad iets fout te gaan, m2heikamp! Het is niet de bedoeling dat deze €10 administratiekosten twee keer wordt afgeschreven. Zou je mij een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Dan ga ik even op onderzoek uit!
Daar lijkt inderdaad iets fout te gaan, m2heikamp! Het is niet de bedoeling dat deze €10 administratiekosten twee keer wordt afgeschreven. Zou je mij een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Dan ga ik even op onderzoek uit!

PB is verzonden
Update: m2heikamp nam contact op voor zijn/haar partner. Aangezien wij enkel informatie met betrekking tot abonnementen mogen inkijken wanneer de contracthouder zelf contact op neemt heb ik niet kunnen helpen. Ik heb geadviseerd om door de partner zelf contact te laten opnemen.

Reageer