beantwoord

geen factuur in mijn ns

• 3 februari 2020
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Afgelopen vrijdag een mail ontvangen dat er een nieuwe factuur klaarstond. Tot op heden geen factuur kunnen laden. Als ik op facturen klik blijft het balkje laden en komt er geen factuur te staan. 

Hoe kan dit? Om mijn reiskosten te declareren heb ik dat factuur wel nodig?

icon

Beste antwoord door Jouke NS 4 februari 2020, 13:18

Dat is erg vervelend, brigitte-vb. Ik vermoed dat je last hebt van de storing in Mijn NS. Hierdoor werken onderdelen als het inzien van facturen voor een deel van onze reizigers niet. Onze Klantenservice kan kijken of je Mijn NS account wel goed gekoppeld is. Laat je ons weten wat eruit is gekomen? 

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen brigitte-vb. Welkom bij de NS Community.

Gezien de facturen bij mijzelf wel getoond worden denk ik dat het misschien te maken heeft met je webbrowser. Zou je eens een andere browser willen proberen?

Ook in een andere browser openen zorgt er helaas niet voor dat mijn factuur geladen wordt. Hij blijft hangen op het systeem is bezig met het ophalen van mijn facturen.

Dat is erg vervelend, brigitte-vb. Ik vermoed dat je last hebt van de storing in Mijn NS. Hierdoor werken onderdelen als het inzien van facturen voor een deel van onze reizigers niet. Onze Klantenservice kan kijken of je Mijn NS account wel goed gekoppeld is. Laat je ons weten wat eruit is gekomen? 

Hopeloze puinhoop! Als ik inlog om mijn factuur te bekijken krijg is een pagina voorgeschoteld waar ik wederom al mijn gegevens in moet vullen. IK BEN AL KLANT. Maar factuur bekijken, ho maar!

Reageer