beantwoord

Geen incasso

  • 6 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Betreft Factuur ****

Debiteur 02 001 26 271

Factuur zou omstreeks 01.10.2020 via automatische incasso van mijn rekening **** worden afgeschreven. Is tot op heden nog niet gebeurd? 

Normaal kost dit EUR 312 per maand. Wordt dit bedrag nu telkens omstreek de eerste van elke maand geincasseerd?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 oktober 2020, 10:56

Goedemorgen Bert van Landeghem.

Zonder jouw gegevens in te zien kan ik geen exact antwoord geven. Waarom het bedrag nog niet is afgeschreven kan ik dan ook niet voor je verklaren, maar mocht de betaling mislukken dan zul je daar altijd een bericht over krijgen. Wat betreft de maandelijkse facturatiedatum is dat afhankelijk van de ingangsdatum van je NS Flex abonnement. Als jouw abonnement op de 1e van een maand is ingegaan, dan zul je maandelijks rond de eerste van de maand ook elke nieuwe factuur ontvangen.

Wil je toch graag meer informatie of inzicht, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Ik heb overigens een paar persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, gezien dit een openbare Community is.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Bert van Landeghem.

Zonder jouw gegevens in te zien kan ik geen exact antwoord geven. Waarom het bedrag nog niet is afgeschreven kan ik dan ook niet voor je verklaren, maar mocht de betaling mislukken dan zul je daar altijd een bericht over krijgen. Wat betreft de maandelijkse facturatiedatum is dat afhankelijk van de ingangsdatum van je NS Flex abonnement. Als jouw abonnement op de 1e van een maand is ingegaan, dan zul je maandelijks rond de eerste van de maand ook elke nieuwe factuur ontvangen.

Wil je toch graag meer informatie of inzicht, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Ik heb overigens een paar persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, gezien dit een openbare Community is.

Deze reactie via de chat is prima. Alvorens ik uitgevogeld heb waar ik dit soort kwesties kan neer leggen vergaat te veel tijd in mijn perceptie. Ligt toch grotendeels aan de website. Niet echt publieksvriendelijk. Zou moeten openen met de klantenservice.

Reageer