beantwoord

Geen "kopje" Facturen in de app

• 4 juli 2019
  • 7 reacties
  • 317 Bekeken

Ik zie wel de reishistorie (Flex abonnement) in de Mijn NS app en krijg een mail dat ik mijn factuur kan bekijken, maar waar dan? Ik heb het allemaal bekeken maar ik zie nergens het kopje Facturen of Factuur.
Waar in de menu structuur zou dat dan moeten staan.
Graag een reactie..
icon

Beste antwoord door masd 4 juli 2019, 15:40

Je kunt de facturen bekijken door in te loggen op Mijn NS via de website, de facturen staan niet in de app.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Je kunt de facturen bekijken door in te loggen op Mijn NS via de website, de facturen staan niet in de app.
Bedankt voor de reactie, maar dat had ik ook al geprobeerd. Dus voor mijn probleem met de inzage van de facturen is nog niet de oplossing.
Als het goed is moet er gewoon een knop zijn die wij 'Mijn Facturen' hebben genoemd?
Als ik dat gezien had zou deze communicatie niet gestart zijn. Ik ga bijna aan mijn ogen twijfelen en nodig graag een medewerker van ns uit om het ook eens in ogenschouw te nemen.
Maar sowieso bedankt voor al het meedenken.
Je facturen kan je vinden onder het kopje 'facturen'. Alleen mogelijk via de website, niet via onze app.

Als daar geen facturen van jou zichtbaar zijn dan is de kans aanwezig dat jouw Mijn NS account niet goed is gekoppeld aan jouw klantgegevens binnen ons systeem. Dit zien we namelijk vaker!

Laat je weten of je het hebt gevonden?

Super, daar was de bottlenek.
Fijn dat ik zo goed geholpen ben.
Mijn vertrouwen is weer helemaal terug.
Iedereen nogmaals bedankt.
Fijn om te lezen dat je het hebt kunnen vinden, ArtArt. Namens mijn collega's in ieder geval graag gedaan! 🙂

Reageer