beantwoord

Geen optie tot opladen, dagkaart hond

• 15 april 2019
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoi ns,

vanaf vandaag de gelukkige gebruiker van ns Flex! Nu reis ik bijna altijd met mijn hond en betaal netjes elke keer de dagkaarten..
Nu heb ik net mijn bestelling opgehaald dus het abonement is van start, alleen had ik nergens de optie voor het opladen van honden dagkaart.. heb ik nu iets gemist of is die optie er uberhaubt niet ? Zou dat voor nu betekenen dat ik voor de hond een andere kaart moet aanschaffen ?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 april 2019, 17:32

Goedemiddag M.c. en welkom bij de NS Community!

Helaas zijn er een aantal producten en combinaties nog niet mogelijk met een NS Flex abonnement. Zo kun je inderdaad geen Dagkaart Hond meer opladen op jouw OV-chipkaart, wanneer je daar NS Flex op hebt staan. Je kunt in dit geval de Dagkaart Hond ofwel als een los kaartje uit de kaartautomaat kopen, of als een E-ticket via onze Webshop. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag M.c. en welkom bij de NS Community!

Helaas zijn er een aantal producten en combinaties nog niet mogelijk met een NS Flex abonnement. Zo kun je inderdaad geen Dagkaart Hond meer opladen op jouw OV-chipkaart, wanneer je daar NS Flex op hebt staan. Je kunt in dit geval de Dagkaart Hond ofwel als een los kaartje uit de kaartautomaat kopen, of als een E-ticket via onze Webshop. 🙂
Super bedankt voor de snelle reactie.. dan zet ik de kaartjes voor de hond wel gewoon op mijn oude kaart of idd via een eticket!
En is er bekend of die combinaties uiteindelijk wel mogelijk zijn of gaat dat niet gebeuren ?
Het is de bedoeling om ze uiteindelijk ook via NS Flex weer laadbaar te maken op de OV-chipkaart, maar wanneer dat gerealiseerd wordt is vooralsnog niet bekend.

Reageer