beantwoord

Geen toegang tot facturen?

• 4 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Sinds ik NS Flex heb, heb ik geen toegang tot facturen. Ik dacht dat het een tijdelijk probleem was, maar helaas. Kan iemand bij NS dit oplossen? Ik heb de facturen ter declaratie zsm nodig. Hieronder het scherm dat ik krijg bij mijn NS. 

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 4 oktober 2020, 13:15

Hallo Hessel Starrenburg, welkom op de NS Community. 

Op het moment is er helaas een storing, mijn excuses hiervoor. Ik heb begrepen dat dit naar verwachting morgen is opgelost. Als je normaal ook geen facturen kan zien, dan kan dit ook een andere oorzaak hebben. Als je meerdermaal in ons klantsysteem staat dan kan het zijn dat het klantnummer bij je contract afwijkt van het klantnummer bij je Mijn NS-account. Via onze klantenservice kunnen mijn collega's dit nakijken en een oplossing vinden, zodat wanneer de storing is verholpen jij ook je facturen gewoon kan inzien.  

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Zelfde probleem hebt ook nog geen nieuwe factuur ontvangen 

Reputatie 2

Er is storing op dit moment geloof ik

Hallo Hessel Starrenburg, welkom op de NS Community. 

Op het moment is er helaas een storing, mijn excuses hiervoor. Ik heb begrepen dat dit naar verwachting morgen is opgelost. Als je normaal ook geen facturen kan zien, dan kan dit ook een andere oorzaak hebben. Als je meerdermaal in ons klantsysteem staat dan kan het zijn dat het klantnummer bij je contract afwijkt van het klantnummer bij je Mijn NS-account. Via onze klantenservice kunnen mijn collega's dit nakijken en een oplossing vinden, zodat wanneer de storing is verholpen jij ook je facturen gewoon kan inzien.  

Dank, dan wachten we even en proberen het over een paar dagen weer. Anders bel ik met klantenservice.

Reputatie 2

oke wacht wel gewoon af

Reageer