geen vermelding ritprijzen NS flex | NS Community

geen vermelding ritprijzen NS flex

  • 19 July 2022
  • 5 reacties
  • 984 Bekeken

Sinds enige tijd gebruik ik NS Flex met reizen op saldo. Bij de afrekening zie ik alleen een bedrag staan voor het abonnement en totaalbedragen voor het reizen per trein en ander vervoer. (Weliswaar kun je op de OV-chipkaart zien welke reizen je hebt gemaakt maar voor de bedragen verwijst de OV-chipkaart naar de vervoerders.) Zo kun je de rekening moeilijk controleren. Stel je voor dat je b.v. bij een restaurant alleen het eindbedrag te zien krijgt: vreemd hoor.

…. of zie ik een instelling over het hoofd?


5 reacties

Badge +3

In de reishistorie van Mijn NS kunt u enkele dagen na de gemaakte reizen al de kosten zien, ook voor reizen met andere vervoerders en bus, tram en metro (al duurt het momenteel soms iets langer en zijn er regelmatig storingen).

Een specificatie van de gemaakte reizen staat ook op de volgende pagina’s van de factuur, na het totaal per vervoerder en dienst.

Inderdaad Tochjo,

 

-je hebt gelijk

-ik had alleen de eerste pagina gezien, bij doorscrollen zie ik de ritprijzen.

 

Bedankt

Hoi

 

Ik heb ook ns flex en wil via mijn ov chipkaart een declaratie overzicht voor mijn werk maken maar er worden geen ritprijzen weergeven. Wat moet ik doen? Ik heb het al herhaaldelijk geprobeerd omdat er eerst werd gezegd dat het een storing zou kunnen zijn maar na een maand proberen geloof ik dat niet.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi

 

Ik heb ook ns flex en wil via mijn ov chipkaart een declaratie overzicht voor mijn werk maken maar er worden geen ritprijzen weergeven. Wat moet ik doen? Ik heb het al herhaaldelijk geprobeerd omdat er eerst werd gezegd dat het een storing zou kunnen zijn maar na een maand proberen geloof ik dat niet.

Acount bij MijnOVchipkaart?

Reputatie 7
Badge +2

Als je NS Flex hebt kan je geen ritprijzen zien via Mijn OV-chipkaart op ov-chipkaart.nl. Je kunt ze wel inzien via MijnNS op ns.nl, mits er geen storing is dan.

Reageer