beantwoord

Geld kwijt bij weekend reis op weekendvrij abonnement

  • 18 november 2020
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Goedendag. Ik heb een mail van jullie gekregen die zeg dat ik moet geld betalen voor de reis. Ik heb vorige week zondag van Roermond naar Helmond gegaan met een ov kaart die heeft de flexibel reis en weekend vrij abonnement. Maar helaas is er 50 euro meer kost van mijn rekening gehaald die helemaal niet logisch is. Hierbij heb ik nog een screenshot van mijn ns. Die heeft dus ook gezegd dat de reis van Zondag niks gekost is. Zullen jullie me uitleggen hoe die geld komt en waar voor moet ik die 50 euro betalen? Anders zal ik zeker niet betalen voor de service die ik niet heb gehad hoor. 
alvast bedankt.

met vriendelijke groeten.

Jerry

icon

Beste antwoord door Thom 19 november 2020, 00:02

 Anders zal ik zeker niet betalen voor de service die ik niet heb gehad hoor. 

 

Dat zal niet veel helpen als het terecht is. Het is veel verstandiger even te kijken wat er  aan de hand kan zijn geweest. Vijftig euro is het bedrag van een boete, maar dat hoeft niet zo te zijn. U kunt het beste even kijken op Mijn NS onder facturen. Klantenservice kan het ook voor u nakijken.


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

 

Het is hier geen postadres voor de administratie van NS. Daar kunnen we niet bij.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

 Anders zal ik zeker niet betalen voor de service die ik niet heb gehad hoor. 

 

Dat zal niet veel helpen als het terecht is. Het is veel verstandiger even te kijken wat er  aan de hand kan zijn geweest. Vijftig euro is het bedrag van een boete, maar dat hoeft niet zo te zijn. U kunt het beste even kijken op Mijn NS onder facturen. Klantenservice kan het ook voor u nakijken.


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

 

Het is hier geen postadres voor de administratie van NS. Daar kunnen we niet bij.

Reageer