beantwoord

Geld terug NS FLEX andere vervoerder

• 26 October 2020
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Ik probeerde onlangs met de tram in Den Haag te reizen. Door een ontsporing reed de tram na 2 haltes niet meer verder en moest ik weer terug naar het beginstation, zodat ik alsnog met de fiets kon gaan. Nu zijn er via NS Flex wel twee ritten in rekening gebracht. Voor de heenrit €1,19 en voor de terugrit zelfs €5 om de een of andere reden. Nu wilde ik dit terugvragen via HTM (de betreffende vervoerder), maar zij gaven het volgende aan:

We hebben uw claim ontvangen maar kunnen deze niet in behandeling nemen. U maakt gebruik van een NS Flex abonnement. Voor het terugvragen van het geld kunt u terecht bij de NS. https://www.ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html

Ik kan alleen nergens een passend formulier vinden voor deze situatie. Vanuit de reishistorie kun je ook alleen NS-reizen terugvragen. Hoe kan ik dit doen? Het lijkt me normaal dat ik de volledige €6,19 terug krijg.

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 October 2020, 17:41

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer