beantwoord

gestorneerde ns factuur

• 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

goeiemiddag beste mensen
ik heb gisteren een factuur van mijn ns flex betaald, nu heb ik perongeluk de rekening gestorneerd en heb ik het geld weer op mijn rekening ontvangen, wanneer zou ik de mail kunnen verwachten van de betalingsherrinering en als ik de mail heb ontvangen binnen hoeveel dagen moet ik het betalen? ivm drukte en prive omstandig heden let ik daar niet echt op maar ik wil geen gedonder met incasso bureau’s vandaar mijn vraag. ik zie graag een reactie terug. vriendelijke groet Jelmer
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 januari 2019, 13:16

Goedemiddag jellybel! Binnen een week na het uitvoeren van het storneren zal er een e-mail verzonden worden met verdere informatie over hoe je het bedrag alsnog kunt overmaken. Mocht je er verder nog vragen over hebben kun je altijd contact op nemen met onze Klantenservice, maar ik verwacht niet dat dit nodig zal zijn. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag jellybel! Binnen een week na het uitvoeren van het storneren zal er een e-mail verzonden worden met verdere informatie over hoe je het bedrag alsnog kunt overmaken. Mocht je er verder nog vragen over hebben kun je altijd contact op nemen met onze Klantenservice, maar ik verwacht niet dat dit nodig zal zijn. 🙂

Reageer