beantwoord

Gouden armband verloren 1-11-19 Trein Almere C 17.50 uur naar Lelystad

• 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Op de dag van mijn jubileumfeest heeft mijn collega op de terugweg in de trein van Almere Centrum (17.50 uur) naar Lelystad haar gevlochten gouden armband verloren. Ze heeft aangifte gedaan bij NS verloren voorwerpen. Het is een armband die is samengesteld uit familiestukken en heeft een enorme emotionele betekenis voor haar.

Als je deze hebt gevonden, wil ik je vragen om te reageren waar je deze armband hebt afgegeven of dat je dit nog wilt doen en nog niet aan bent toegekomen? Ik hoop zo voor haar dat hij weer in haar bezit komt. Bij voorbaat dank, Margriet

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 november 2019, 14:28

Hallo Margrietje, welkom op de NS Community. 

Goed dat het is gemeld bij onze afdeling voor gevonden en verloren voorwerpen. Ik denk dat de kans dat iemand hier de armband heeft gevonden, maar vragen kan natuurlijk altijd! Hopelijk komt de armband terug bij je collega!

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Margrietje, welkom op de NS Community. 

Goed dat het is gemeld bij onze afdeling voor gevonden en verloren voorwerpen. Ik denk dat de kans dat iemand hier de armband heeft gevonden, maar vragen kan natuurlijk altijd! Hopelijk komt de armband terug bij je collega!

Reageer