beantwoord

Help: Abonnement Opzeggen

  • 25 September 2023
  • 1 reactie
  • 415 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb een Dal Voordeel abonnement, welke ik te weinig gebruik om per jaar te betalen. Ik wil graag over naar een Flex abonnement wat ik zelf kan beheren. Hiervoor moet ik eerst mijn jaarlijkse abonnement opzeggen, maar ik krijg onderstaande melding. Ik beheer zelf mijn account en abonnement, hoe zeg ik dit toch op?

 


Met vriendelijke groet,

 

  1. van 't Voort.

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 25 September 2023, 13:24

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Is het abonnement ooit door iemand anders voor u besteld en betaald? Dan is die persoon de contracthouder en kan die persoon het abonnement opzeggen.

Klopt dat niet? Dan moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uit te laten zoeken wat precies het probleem is. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer