herinneringen ns flex factuur | NS Community
beantwoord

herinneringen ns flex factuur


Goedemiddag,

Ik heb een ns flex factuur gekregen van rond de 170€ en die zou er rond 5/6 juli afgaan.
Nu weet ik dat ik nog een email ter herrinering ga krijgen alleen die heb ik nu nog niet en daarna nog 1x een brief thuis gestuurd met een uiterste betaaldatum klopt dat?

Ik kan mijn factuur rond de 29/30 juli betalen ivm banenwissel. Is dat nog mogelijk zonder dat ik dan geblokeerd of dergelijke word of is dat dan al te laat?

Ik weet namelijk niet uit me hoofd hoeveel weken ja na de 1ste herrinering je nog te tijd heb.
Ik wil hem uiteraard betalen net als mijn vorige factuur.


Groetjes Romy Chelsie
icon

Beste antwoord door Laura NS 10 July 2019, 12:53

Bekijk origineel

83 reacties

Met iDeal krijgt de ontvanger direct bericht dat het bedrag is voldaan.
Bedankt voor uw antwoord!
Met iDeal krijgt de ontvanger direct bericht dat het bedrag is voldaan.
Ik heb net met ns gebeld en hun kunnen niet zien dat het betaald is,terwijl in het mailtje staat betaald op 15 juli.
Hoelang duurt het meestal als je daarop drukt via ideal dat het in mijn ns ook als betaald staat? Volgens hun is de betaling nog niet binnen
De betaling zelf zal inderdaad vrij snel verwerkt zijn, echter gaat er in dit geval ook tijd overheen om de betaling te koppelen aan jouw gegevens zodat het openstaande bedrag van jouw factuur wordt verrekend. Daar kan een paar dagen overheen gaan, dus het is goed mogelijk dat dit op dit moment voor ons nog niet is terug te zien als je deze betaling gisteren hebt uitgevoerd.
De betaling zelf zal inderdaad vrij snel verwerkt zijn, echter gaat er in dit geval ook tijd overheen om de betaling te koppelen aan jouw gegevens zodat het openstaande bedrag van jouw factuur wordt verrekend. Daar kan een paar dagen overheen gaan, dus het is goed mogelijk dat dit op dit moment voor ons nog niet is terug te zien als je deze betaling gisteren hebt uitgevoerd.
Okay maar als er een paar dagen overheen gaan ben ik alsnog wel optijd dam hoop ik? Sorry is allemaal nieuw haah
Met 100% zekerheid durf ik het niet te zeggen gezien ik de exacte details niet onder ogen heb gehad, maar gebaseerd op je eerste bericht zou je nog ruim op tijd moeten zijn. Als de factuur van 5/6 juli is en het rond die tijd ook niet is gelukt met afschrijven, dan zou je sowieso nog tot augustus hebben om de betreffende factuur alsnog te voldoen. Nadat de betaling bij ons weer komt open te staan, krijg je ongeveer een maand om die alsnog te betalen en daar zit jij momenteel ruimschoots binnen. 🙂
Met 100% zekerheid durf ik het niet te zeggen gezien ik de exacte details niet onder ogen heb gehad, maar gebaseerd op je eerste bericht zou je nog ruim op tijd moeten zijn. Als de factuur van 5/6 juli is en het rond die tijd ook niet is gelukt met afschrijven, dan zou je sowieso nog tot augustus hebben om de betreffende factuur alsnog te voldoen. Nadat de betaling bij ons weer komt open te staan, krijg je ongeveer een maand om die alsnog te betalen en daar zit jij momenteel ruimschoots binnen. :)
Okay ik zie dit in de acceptmail staan,dus zoiezo voor de 18de van juli zoals in de mail stond. Neem aan dat hun ook zien dat ik dan die datum betaald heb en tijdstip?

Ik weet zelf niet exact wat er precies gezien wordt, gezien ik geen inzage heb in de financiële systemen, maar daar ga ik wel van uit. Overigens ie de deadline in de acceptmail voornamelijk voor de geldigheid van de iDeal betalingslink in die e-mail, het is niets dat dit je harde laatste deadline is. 🙂
Ik weet zelf niet exact wat er precies gezien wordt, gezien ik geen inzage heb in de financiële systemen, maar daar ga ik wel van uit. Overigens ie de deadline in de acceptmail voornamelijk voor de geldigheid van de iDeal betalingslink in die e-mail, het is niets dat dit je harde laatste deadline is. :)
Nee oke haha.
Ik heb het iniedergeval gister via het acceptmailtje betaald en anders heb ik me bankafschrift nog haha

Reageer