beantwoord

Het is niet bij mijn producten terug te vinden dat er sinds 4 juni 2020 weekendvrij flex op mijn ov chipkaart staat.

• 5 juni 2020
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Goedendag,

Bij het ophalen van mijn bestelling in de kaartjesautomaat van NS  zag ik na ophalen van bestelling dat alleen reizen op rekening met trein, metro en bus actief is, maar ik vind niet terug dat de bestelde weekendvrij flex actief is op mijn ovchipkaart, want het lijkt erop dat dat niet het geval is terwijl er rond 8 juni wel een factuur van 31 Euro hiervoor klaar staat blijkbaar heeft mijn ovchipkaart het niet herkend dat de door mij aangevraagde weekendvrij flex er vanaf 4 juni 2020 op zou moeten staan.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 5 juni 2020, 21:50

Als je in- of uitcheckt, dan zie je inderdaad alleen “reizen op rekening” staan. 

Als je wilt checken welk abonnement er precies actief is, kan je een “Mijn NS account” aanmaken op onze website. Als je jouw OV-chipkaart dan koppelt, dan zie je welk abonnement je hebt en je kunt bijvoorbeeld ook facturen inzien. Uiteraard kan je ook contact opnemen met de Klantenservice via bijvoorbeeld Chat of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Als je in- of uitcheckt, dan zie je inderdaad alleen “reizen op rekening” staan. 

Als je wilt checken welk abonnement er precies actief is, kan je een “Mijn NS account” aanmaken op onze website. Als je jouw OV-chipkaart dan koppelt, dan zie je welk abonnement je hebt en je kunt bijvoorbeeld ook facturen inzien. Uiteraard kan je ook contact opnemen met de Klantenservice via bijvoorbeeld Chat of Facebook.

Reageer