beantwoord

hoe kom ik aanmerking met een flex abonnement ?

• 18 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

Ik had in het verleden een flex abonnement aangeschaft en op tijd betaald maar kreeg het elke keer terug gestort. Ik naar klantenservice bellen en die gaven mij een rekeningnummer waar naar ik het moest overmaken. Uiteindelijk alles overgemaakt! werd het na 2 maanden stopgezet.. nu wilde ik het weer aanschaffen maar het lukt niet, omdat ik ergens sta geregistreerd? Ik reis nu al een hele lange tijd op saldo en het best veel geld wat er doorheen. hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Thom 18 augustus 2019, 19:53

Mogelijk kwam u niet door de kredietcheck. In dat geval is het niet op te lossen. De vraag waarom dat dan zo zou zijn, kunt u alleen beantwoorden.

Mocht dit zo zijn, dan krijgt u geen Flex-abonnement en worden eventuele voorschotten teruggestort. Als u geen Flex kunt krijgen, zult u op saldo moeten reizen. In dat geval zou ik kiezen voor automatisch opladen. Een Dalvoordeelabonnement voor 52 euro per jaar kunt u wel altijd kopen en dat kan snel uit.

Het blijft speculatie, als u het wilt weten hoe het zit, zult u contact op moeten nemen met Klantenservice.

Doorgaans gaat de bestelprocedure goed. Er kan ook heel wat anders aan de hand zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk kwam u niet door de kredietcheck. In dat geval is het niet op te lossen. De vraag waarom dat dan zo zou zijn, kunt u alleen beantwoorden.

Mocht dit zo zijn, dan krijgt u geen Flex-abonnement en worden eventuele voorschotten teruggestort. Als u geen Flex kunt krijgen, zult u op saldo moeten reizen. In dat geval zou ik kiezen voor automatisch opladen. Een Dalvoordeelabonnement voor 52 euro per jaar kunt u wel altijd kopen en dat kan snel uit.

Het blijft speculatie, als u het wilt weten hoe het zit, zult u contact op moeten nemen met Klantenservice.

Doorgaans gaat de bestelprocedure goed. Er kan ook heel wat anders aan de hand zijn.
Hoi lucychayyy en welkom op onze NS Community!

Wat vervelend dat dit allemaal zo is gelopen! Mocht je er inderdaad achter willen komen waarom dit precies zo is gegaan, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, zoals Thom suggereert. Wat betreft een nieuwe bestellen, zodra je NS Flex abonnement door oNS is stopgezet vanwege de betaling, dan kun je vanaf dat moment de aankomende 6 maanden helaas geen NS Flex meer bestellen, uit voorzorgsmaatregelen. Om onszelf te beschermen, maar ook jou als klant. Voor deze periode zul je dan inderdaad even niet door de kredietcheck komen. Ik kan het jammer genoeg niet mooier maken! 😞
Ik neem aan dat als een klant aantoonbaar wel betaald heeft maar de NS de administatie niet goed had dat de NS dat wel kan oplossen toch?

Zoals we allemaal weten gaat er best veel mis bij de facturering via NS Flex.
Reputatie 7
Badge +3
Ik had in het verleden een flex abonnement aangeschaft en op tijd betaald maar kreeg het elke keer terug gestort. Ik naar klantenservice bellen en die gaven mij een rekeningnummer waar naar ik het moest overmaken.
Bedoelt u met op tijd betaald dat het per automatisch incasso betaald werd en terug gestort of dat de iedere keer incasso mislukte en u het daarna zelf op tijd overmaakte waarna het teruggestort werd? Wanneer het laatste het geval, had u dan wel het juiste rekening nummer en juiste betalingskenmerk gebruikt?
Ik neem aan dat als een klant aantoonbaar wel betaald heeft maar de NS de administatie niet goed had dat de NS dat wel kan oplossen toch?

Zover ik weet is dit niet te overrulen, marv87.

Ik neem aan dat als een klant aantoonbaar wel betaald heeft maar de NS de administatie niet goed had dat de NS dat wel kan oplossen toch?Zover ik weet is dit niet te overrulen, marv87.

Klinkt niet echt klantvriendelijk dat de NS gekozen heeft dit zo te bouwen......

Reageer