beantwoord

Hoe kom ik verder na controle persoonsgegevens?

• 3 april 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Na mijn contactgegevens in 3 brousers te hebben ingevoerd kom ik niet verder na controleren gegevens!! Hoe kan ik me voor het flex-abonnement aanmelden?????
icon

Beste antwoord door Jouke NS 3 april 2019, 13:11

Hallo PeterDB en welkom bij de NS Community.

Nadat jij je gegevens hebt ingevuld dien je onderaan de pagina of je kaartnummer in te vullen of te kiezen voor een nieuwe kaart en je pasfoto toe te voegen. Kun je bij die stap komen? Zo ja, daarna kom je op een pagina terecht waarin je een overzicht krijg van je gegevens en de bestelling en ook alle opties aan kunt klikken voor het inzien van gegevens en dergelijke. Daarna betaal je en rond je de bestelling af. Kom je er nu wel uit?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo PeterDB en welkom bij de NS Community.

Nadat jij je gegevens hebt ingevuld dien je onderaan de pagina of je kaartnummer in te vullen of te kiezen voor een nieuwe kaart en je pasfoto toe te voegen. Kun je bij die stap komen? Zo ja, daarna kom je op een pagina terecht waarin je een overzicht krijg van je gegevens en de bestelling en ook alle opties aan kunt klikken voor het inzien van gegevens en dergelijke. Daarna betaal je en rond je de bestelling af. Kom je er nu wel uit?

Reageer