beantwoord

Hoe meedoen met ns flex

ik zou graag willen meedoen aan de ns flex abonnement test wat zou ik moeten doen om deel te nemen?
icon

Beste antwoord door Robert B 16 april 2018, 18:49

Welkom op het forum!

Bij mijn weten is de test groep al compleet, en kan iedereen vanaf de zomer overstappen naar www.ns.nl/flex

Ik krijg deze melding:

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3
Welkom op het forum!

Bij mijn weten is de test groep al compleet, en kan iedereen vanaf de zomer overstappen naar www.ns.nl/flex

Ik krijg deze melding:

Nu heb ik online een bestelling gedaan om 1e klas te reizen met weekend vrij op een nieuwe kaart. Maar het blijkt niet ingesteld te zijn op 1e klas want ik heb het gecontroleerd bij de conducteur en in mijn "Reishistorie & transacties" ik moet het perse handmatig instellen op 1e klas wat juist de rede was dat ik deze extra kaart heb aangevraagd. zodat ik zonder telefoon en al vrij kon reizen zonder klachten van de conducteur bij controle. ik heb in totaal 40 euro betaald voor nsflex weekend vrij + dal voordeel buiten spits uren en 1e klas. maar reis standaard 2e klas in plaats van standaard 1e klas.
Wat spijtig om te lezen dat de reisklasse niet juist is aangegeven, tyroneabital. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice om het aan te laten passen.
Badge +3
Tyroneabital heeft een NS Flex-abonnement en reizigers met zo'n abonnement worden juist naar dit forum gestuurd voor hulp. Het lijkt me daarom beter dat een moderator het meteen oppikt, want hij gaat anders toch weer hierheen verwezen worden.
Ik durf niet te zeggen waarom Jouke de overweging heeft gemaakt om het advies te geven contact op te nemen met onze klantenservice. Ik neem deze graag op mij. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw voorletter(s), achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres, tyroneabital? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Wat spijtig om te lezen dat de reisklasse niet juist is aangegeven, tyroneabital. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice om het aan te laten passen.
Had ik gedaan direct na de controle op het station zelf, maar zij verwezen mij naar hier.
Ik durf niet te zeggen waarom Jouke de overweging heeft gemaakt om het advies te geven contact op te nemen met onze klantenservice. Ik neem deze graag op mij. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw voorletter(s), achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres, tyroneabital? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Hoe doe ik dat?
Door op mijn naam en stuur bericht te klikken 🙂
Ik ben bang dat tyroneabital de knop nog niet heeft gevonden. Ik wil tyroneabital nogmaals vragen mij een bericht te sturen zodat ik naar zijn probleem kan kijken.
Via een privébericht heeft tyroneabital laten weten dat hij met tevredenheid via een ander kanaal is geholpen. Ik durf niet te zeggen wat het probleem nou was, maar ik heb tyroneabital gevraagd om een update te geven.

Reageer