beantwoord

Hoeveel kost een NS Flex + Altijd Vrij?

• 4 januari 2019
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Ik wil een abonnement van Bodegraven naar Amsterdam Zuid nemen. Het traject vrij abonnement kost 333 euro. Hierbij wordt ik gewezen op de optie NS Flex + Altijd Vrij voor 334 euro. Dit is logischerwijs een betere deal gezien ik ook wel eens buiten het traject reis.
Echter, wanneer ik doorklik op 'Meer Weten' zie ik dat de prijs van een NS Flex + Altijd Vrij 347 euro kost.

Zie de screenshots:

Wordt ik nou opgelicht?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 januari 2019, 18:19

Heel slecht van mij. Ik ben nog een beetje in de vakantiestemming. Ik zet het door zodat dit kan worden aangepast! Bedankt voor het doorgeven, reminijdam.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
De prijs van NS Flex Altijd Vrij is op 1 januari 2019 verhoogd van 334 naar 347 euro. De tekst op de bestelpagina is kennelijk nog niet aangepast. Ik verwacht dat een moderator (medewerker van NS) na deze melding dit zal doorgeven en dat het juiste bedrag van 347 euro spoedig zal worden getoond.
Badge +3
Als je nu Traject Vrij voor een jaar neemt, dan kost dat maar € 268,- per maand. Heb je het niet meer nodig, dan kan je (óók in het eerste jaar) overstappen naar Flex (bijv. Dal Voordeel voor € 5,- per maand of misschien zelfs Basis voor € 0,- per maand), of je traject aanpassen naar iets (veel) korters. Scheelt een boel.
Ik zie op onze website nergens staan dat een Altijd Vrij NS Flex abonnement 334 euro kost. Waar kan ik dit vinden?
Badge +3
Ik zie op onze website nergens staan dat een Altijd Vrij NS Flex abonnement 334 euro kost. Waar kan ik dit vinden?
Het foute bedrag staat in het groene kader dat je krijgt bij het bestellen van een redelijk duur Traject Vrij (zie screenshots in openingspost).
Heel slecht van mij. Ik ben nog een beetje in de vakantiestemming. Ik zet het door zodat dit kan worden aangepast! Bedankt voor het doorgeven, reminijdam.

Reageer