beantwoord

Hoeveel krijg ik terug van de daluren jaarabonnement kosten bij overstap naar NS Flex?

• 25 mei 2019
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik wil graag NS Flex gebruiken met mijn lopende dalurenkorting en overstappen op NS Flex zonder administratie kosten die bij het pakket met dalurenkorting zit. Er stond vermeld dat teveel betaalde abonnementskosten terugbetaald zouden worden bij overstappen maar bij het afhandelen van de overstap staat een melding dat geadviseerd wordt mijn abonnement niet te vervangen omdat hij al loopt. Hoeveel krijg ik terug van de voorafbetaalde €50 voor daluren jaarabonnement bij het overstappen naar NS Flex met hetzelfde abonnement?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 mei 2019, 16:02

Hallo Sep en welkom bij de NS Community.

De hoeveelheid restitutie is met de informatie die je nu geeft niet te bepalen. Je krijgt naar ratio restitutie. Dat betekent als je 10 van de 12 maanden van je abonnement hebt gebruikt je 2 maanden restitutie krijgt. Geeft dat je een idee hoeveel restitutie je krijgt?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Sep en welkom bij de NS Community.

De hoeveelheid restitutie is met de informatie die je nu geeft niet te bepalen. Je krijgt naar ratio restitutie. Dat betekent als je 10 van de 12 maanden van je abonnement hebt gebruikt je 2 maanden restitutie krijgt. Geeft dat je een idee hoeveel restitutie je krijgt?
Ja dat is nu duidelijk. Fijn dat ik zo makkelijk kan overstappen zonder teveel te betalen. Waarom krijg ik dan de waarschuwing/advies om nog niet over te stappen bij het invullen online?
Kan het zijn dat je in je eerste contractjaar zit, Sep? Je zou hierover even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice, via Sociale Media of Live Chat. Ze gaan dit dan zo snel mogelijk oppakken voor je.

Reageer