beantwoord

IC-Direct plaatsbewijs in reishistorie

• 26 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Reputatie 1
Ik zie op mijn reishistorie met ns-flex weekend vrij 1e klas iets merkwaardigs bij de aankoop van een ic-direct toeslag op Rotterdam Centraal. Zie bijlage. De 1,40 is aan mijn factuur toegevoegd, maar niet uitgecheckt met een toeslag vind ik wel wat vreemd.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 oktober 2018, 17:06

Goedemiddag eline.kleibrink en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen waar deze weergave vandaan komt, maar ik vermoed dat het te maken heeft met de manier waarop dit soort toeslagtransacties worden verwerkt binnen het NS Flex systeem. Wat ik begrijp uit je bericht is het puur een weergave dingetje en wordt de toeslag wel juist gefactureerd. Gelukkig is er daar niets aan de hand in dat geval.

Ik zal deze weergave in ieder geval wel doorgeven aan mijn collega's bij de NS Flex afdeling, zodat ze dit kunnen onderzoeken. Bedankt voor het doorgeven!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag eline.kleibrink en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen waar deze weergave vandaan komt, maar ik vermoed dat het te maken heeft met de manier waarop dit soort toeslagtransacties worden verwerkt binnen het NS Flex systeem. Wat ik begrijp uit je bericht is het puur een weergave dingetje en wordt de toeslag wel juist gefactureerd. Gelukkig is er daar niets aan de hand in dat geval.

Ik zal deze weergave in ieder geval wel doorgeven aan mijn collega's bij de NS Flex afdeling, zodat ze dit kunnen onderzoeken. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer