beantwoord

Ik heb nu NS flex abbonement

  • 6 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Ik heb een NS flex abbonement, heb net Mijn ns gezien daar staat iedere keer voltarief afgerekend daarom heb ik gebeld maar jullie zeggen dat voor jullie staat nul.. en wilde jullie een foto maken daarna opsturen.
Maar lukt het niet alleen moet bellen. Ik heb vandaag twee keer gebled. Wat moet nog doen?
icon

Beste antwoord door Robert B 6 augustus 2019, 23:53

Oh, voordat de juiste prijs er staat bij Flex kan gewoon zomaar 72 uur duren.

Wacht gewoon rustig af. Als de NS zeggen dat er 0 staat kan je ze daar later op aanspreken.

Flex abonnement wel geactiveerd op je kaart bij een automaat/servicepunt (station of supermarkt of zo)?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wat voor Flex abonnement heb je? Als je alleen basis hebt, reis je tegen vol tarief.
Badge +3
Oh, voordat de juiste prijs er staat bij Flex kan gewoon zomaar 72 uur duren.

Wacht gewoon rustig af. Als de NS zeggen dat er 0 staat kan je ze daar later op aanspreken.

Flex abonnement wel geactiveerd op je kaart bij een automaat/servicepunt (station of supermarkt of zo)?
Hoi orgeljung, en welkom op onze NS Community!

Wat MoDe en Robert B zeggen klopt. Anders verneem ik het graag weer. 🙂

Reageer