beantwoord

ik wil weten of mijn ns flex abonnement betaald is.

• 29 October 2020
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Geachte meneer/mevrouw, 

ik heb een abonnement aangemaakt voor NS flex ik heb de eerste 105€ betaalt maar de andere facture die moest ik vandaag uiteraard betalen maar wat mij verbaast is ik heb hem nog niet betaalt en hij keurde het als “betaalt” kan u dat alstublieft aan me uitleggen of dat wel of niet klopt? Want ik heb nog geen geld over gemaakt dus ik moet het nog betalen.

icon

Beste antwoord door Robert B 29 October 2020, 21:04

Welkom bij de NS Community!

Waarschijnlijk heeft de NS een vooraankondiging/reservering van de incasso bij je bank gedaan en daar akkoord voor gekregen. Dan wordt het morgen of maandag afgeschreven. Die datum staat ook in de (maandelijkse) e-mail over je factuur/incasso.

Bij je bank kan je dat meestal zien als aanstaande incasso's of reserveringen o.i.d.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Waarschijnlijk heeft de NS een vooraankondiging/reservering van de incasso bij je bank gedaan en daar akkoord voor gekregen. Dan wordt het morgen of maandag afgeschreven. Die datum staat ook in de (maandelijkse) e-mail over je factuur/incasso.

Bij je bank kan je dat meestal zien als aanstaande incasso's of reserveringen o.i.d.

Heel erg bedankt! Ik zou er verder naar kijken 

Reputatie 3

Waarschijnlijk heeft de NS een vooraankondiging/reservering van de incasso bij je bank gedaan en daar akkoord voor gekregen. Dan wordt het morgen of maandag afgeschreven.

Heel erg bedankt! Ik zou er verder naar kijken 

klopt inderdaad wat @Robert B aangeef bij mij staat dat en dan inderdaad incasso gepland over paar dagen later

Reageer