beantwoord

In de app van flex abonnement switchen?

• 21 september 2020
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb nog een Flex zonder abonnement maar wil dal voordeel erop hebben. Hoe kan ik dit doen in de app zonder tig web wizards door te moeten?

Ik probeer dit in de app te regelen maar elke keer wordt de browser geopend.

icon

Beste antwoord door Andyret2 21 september 2020, 12:33

hai om jouw ns flex abonnement te switchen moet via site mijn ns doen via de app is niet mogelijk

Bekijk origineel

7 reacties

Dat kan. website is responsive maar het zou voor de gebruikerservaring beter zijn als ze dit gewoon in de NS app integreren.

Volgens mij zijn er zelfs nog delen van de website (personal portal) non responsive.

Badge +3

Dat kan. website is responsive maar het zou voor de gebruikerservaring beter zijn als ze dit gewoon in de NS app integreren.

Dat is een veel gehoorde wens, en zal ook nog wel komen.

Vooralsnog moet het via de website, waar al erg veel aan gesleuteld is (responsive opmaak) de laatste tijd… maar ook nog de nodige issues heeft (zie Reishistorie deur tot deur).

Badge +3

Volgens mij zijn er zelfs nog delen van de website (personal portal) non responsive.

Klopt, en sommige e-mails ook. Dan krijg je een mail zonder inhoud met een html/multipart bijlage en zo. Work to do (roadmap)!

Voorbeeld van 2 jaar geleden.

Reputatie 2

hai om jouw ns flex abonnement te switchen moet via site mijn ns doen via de app is niet mogelijk

Precies, dat bedoel ik. Het zou handig zijn als ze dit gelijk ook in de NS app inbouwen. Nu moet ik daardoor achter de PC gaan inloggen.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt ook gewoon op jouw telefoon op de website inloggen.

Reageer