Ik heb op 25 mei jl mijn bestaande altijd voordeel abonnement gewijzifd in een flex abonnement. Momenteel reis ik niet meer met de trein omdat ik thuis aan het werk ben ivm Covid 19. De 2€ voor het nieuwe abonnement is reeeds afgeschreven. Inmiddels krijg ik ook een aankondiging van er binnenkort 23€ wordt geïncaseerd voor het oude abonnement. Maar dat abonnement bestaat dus niet meer. kunt u de incasso voor het ogpezegde abonnement svp stopzetten? Mijn relatienummer is: xxx.
Ik probeer ook per email / telefonisch contact te maken, maar het is onduidelijk waar ik uw contactgegevens kan vinden.
ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Eva K.
*persoonlijke gegevens verwijderd door moderator
Beste antwoord door Tochjo
Hebt u de wijziging bevestigd bij een kaartautomaat of andere ophaalautomaat, zoals in de bevestigingsmail staat beschreven? Totdat u dat doet, blijft het oude abonnement actief.
NS is niet per e-mail bereikbaar, maar u kunt 24 uur per dag bellen op nummer 030-7515155.