beantwoord

Incassofactuur klopt niet / zelf overmaken?

• 30 april 2019
  • 30 reacties
  • 1510 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Je hebt je punt gemaakt De activist. Ik heb hierover gezegd wat ik erover kan zeggen. Mocht de starter van het topic van mening zijn dat haar onrecht is aangedaan zijn daar instanties voor zoals de Geschillencommissie. Ik ga daar geen beslissing over nemen. Ik geef alleen aan wat aan mij is gecommuniceerd.
Inmiddels heb ik met yo2ollie een goede oplossing kunnen vinden voor haar situatie. Door een aantal unieke acties is het geld niet bij haar terecht gekomen. Inmiddels heb ik een handmatige restitutie in orde gemaakt en haar tevens een compensatie aangeboden voor al het ongemak.
Reputatie 3
Inmiddels heb ik met yo2ollie een goede oplossing kunnen vinden voor haar situatie. Door een aantal unieke acties is het geld niet bij haar terecht gekomen. Inmiddels heb ik een handmatige restitutie in orde gemaakt en haar tevens een compensatie aangeboden voor al het ongemak.

Fijn dat het inmiddels is opgelost voor Yo2ollie. Ik heb uit dit topic niet kunnen herleiden dat het voor TS inmiddels ook is opgelost. Ik neem even aan dat dat het geval is, maar zouden jullie het voor de zekerheid nog even kunnen checken
Reputatie 2
Beste JulienSorel, en welkom bij de Community.

Wat ontzettend jammer dat dit is misgegaan. Je kunt hierover het beste contact met ons over hebben via de klantenservice, omdat dit een erg specifieke vraag is en we graag direct met je meekijken.

Ik zou je wel willen meegeven dat het niet verstandig is om het bedrag te storneren, want dit wordt dan gezien als een niet-betaling. Het zou jammer zijn als er ook nog een incassobureau met extra bijkomende kosten onnodig bijkomt.

Die ontzettende asociale houding van NS en haar zeer osociaal incassobureau is echt op te huilen. Je zou toch bij dat incassobedrijf werken. Om je kapot te schamen.

Maar goed dat terzijde. NS mad wel per ongeluk een foutje maken en dat herstellen in een termijn van 6 weken. Bij NS ben je echt een crimineel na 1 dag niet opletten.
Dat het druk is bij de Debiteurenafdeling is een slecht excuus.

Het is jammer dat je als particulier geen incassobureau op NS kan afsturen. Dan zou de debiteurenafdeling nog meer uren moeten maken.
Badge +3
Door een aantal unieke acties is het geld niet bij haar terecht gekomen.
Ik heb deze zin meerdere malen gelezen om te begrijpen wat er bedoeld wordt. Maar uniek is de casus natuurlijk wel. Of liever gezegd, we hopen dat de casus uniek is en dat deze toestand niet vaker voorkomt.

Reageer