beantwoord

Interesse in weekend vrij en NS FLEX

• 27 March 2018
  • 5 reacties
  • 652 Bekeken

Ik wil graag NS weekend vrij aanvragen, ik vraag mij af wanneer NS flex uitkomt (medio zomer weet heb ik begrepen) is de maand waarop NS flex begint al iets specifieker? en kan ik van weekendvrij kostenloos switchen naar NS Flex? Of zit ik dan zojuist nog vast aan een jaar abonnement. Ik heb geen breed budget en reis alleen bepaalde maanden veel. Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 March 2018, 09:47

Bekijk origineel

5 reacties

Het is voor nu niet echt specifiek bekend, omdat ze nog bezig zijn. Ik zou nog even mee wachten met de NS Weekend Vrij totdat het allemaal zeker is.
Welkom op het Serviceforum, Angelique :)

Leuk dat je ge├»nteresseerd bent in NS Flex. 😃 Het moment dat NS Flex voor iedereen beschikbaar zal worden is helaas nog niet bekend. Meer dan zomer 2018 kan ik je op dit moment ook niet vertellen. Blijf vooral dit topic in de gaten houden voor verdere ontwikkelingen.
Dus hetis niet verstandig als ik nu weekend vrij aanschaf want dan zit ik er een jaar aan vast?
Reputatie 7
Wat betreft het opzegtermijn bij een overstap naar NS Flex zal ik even wat informatie moeten inwinnen. We zitten nog in de Pilotfase, maar voor jou is dit wel even belangrijk. Ik laat het je weten!
Reputatie 7
Je kunt het WeekendVrij abonnement gewoon bestellen en overstappen naar NS Flex wanneer dit officieel gelanceerd wordt als algemeen product einde zomer 2018. Het eerste contractjaar hoef je dan niet te doorlopen, omdat je dan overstapt naar een nieuw abonnement.

Reageer