Voorheen (dus zonder NS-Flex abonnement) ziag ik per rit de kosten, ze zijn er dus wel, alleen bij een Flex abo niet zichtbaar
Hoe kan ik een overzicht krijgen in de reiskosten op de lopende factuur
Beste antwoord door herbie68
Beste antwoord door herbie68
Sinds een week maak ik gebruik van de Flex Dal voordeel. Wat mij opvalt is dat bij het uitchecken geen bedrag wordt getoond op de display van het in- en uitcheck-paaltje.. Dus ik weet niet of ik nu wel of niet de 40% korting heb gekregen. Ook kan ik via de NS-app, noch op MijnNs achterhalen wat ik later gefactureerd krijg. Enkel alleen maar ‘in bewerking’. dat schiet niet op. Ligt het aan mij of moet ik nog ‘vinkjes’ in- of uitschakelen op de Ns-app? Deze vraag heb ik telefonisch gesteld bij klantenservice. Echter alleen de bevestiging bij de klantenservice dat het niet kan. Via een NS-medewerkster bij het station in mijn woonplaats, die uitgebreid de tijd nam om mijn vraag te beantwoorden, wordt bevestigd dat bedragen enige tijd op zich laat wachten. Wordt het in de toekomst nog verbeterd? Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Ik zie dat bovenstaande reacties van een jaar geleden zijn, nu een jaar verder is het kennelijk nog steeds niet opgelost…..
Hoi GerMa, welkom op de NS Community.
Bij het in -en uitchecken met NS Flex zie je enkel ‘Reizen op Rekening’ staan, omdat dat het product is waarmee je in -en uitcheckt. Pas op een later moment worden die transacties omgezet naar een daadwerkelijke ritprijs waarop dan ook het abonnement wordt toegepast. De ritprijzen zouden binnen een paar dagen hooguit wel zichtbaar moeten zijn in de reishistorie in het Mijn NS account. In datzelfde account kun je ook controleren welk abonnement je hebt aanstaan binnen NS Flex. Op het moment je inlogt, is dat direct zichtbaar op de startpagina.
Dank je voor de toelichting, Mark. Ik mag toch hopen dat het in de toekomst sneller getoond wordt? Uiteraard heb ik er begrip voor dat alles niet meteen voor elkaar is, maar wenselijk is het wel.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.