beantwoord

Inzicht in kosten NS FLEX altijd voordeel

• 22 september 2018
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Hi,

Ik heb een vraag over NS flex. Voor mijn traineeship mag ik reiskosten declareren. Nu zag ik op de site dat NS flex deze kosten bijhoudt. Aangezien ik waarschijnlijk rond de 300-370 euro uit zal komen leek het altijd gratis reis abonnement mij interessant. Ik mag helaas alleen de daadwerkelijke kosten declareren, dus ik vroeg me af of de gemaakte kosten bij dit abonnement ook nog steeds worden bijgehouden, zodat ik deze in ieder geval deels kan terug vragen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 september 2018, 14:46

Nee, als u een NS Flex Altijd Vrij-abonnement hebt, dan zullen alle reizen per trein met een prijs van 0,00 euro worden weergegeven in de reishistorie en op de factuur.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Nee, als u een NS Flex Altijd Vrij-abonnement hebt, dan zullen alle reizen per trein met een prijs van 0,00 euro worden weergegeven in de reishistorie en op de factuur.
Welkom bij de Community, Savannahml.

Ik zie dat Tochjo je al van een reactie heeft voorzien :)

Kom je er zo uit?
Ik weet niet waar je traineeship hebt, maar meestal kan je daar gewoon je altijdvrij declareren als de reiskosten bij voltarief meer zijn dan de kosten van altijd vrij.
Maar je zal dus zelf een overzichtje moeten maken van je gemaakte reizen en daar de prijzen bij zitten om aan te tonen dat dat meer is dan altijd vrij.

Reageer