beantwoord

Is NS Flex al klaar voor de feestdagen?

• 11 december 2018
  • 8 reacties
  • 504 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Hallo,

De feestdagen staan voor de deur dus ik was benieuwd of het systeem van NS Flex al om kan gaan met het op feestdagen kunnen reizen met bv. een Weekend Vrij Flex abonnement. Voorziet het systeem hier al in?
GroeneRuiter
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 december 2018, 18:06

Daar ga ik wel vanuit GroeneRuiter, mocht je toch iets opmerken dan horen we dat uiteraard graag 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
De NS Feestdagen gelden volgens de NS Flex voorwaarden als weekenddag. Een fijne opsteker dus voor reizigers met Weekendproducten.
Reputatie 5
Badge
Dat weet ik, maar ik wou wel graag zeker weten of het al goed in het systeem geïmplementeerd is. 😉 Het zijn namelijk de eerste feestdagen die Flex meemaakt.
Reputatie 7
Badge +3
Ik neem aan dat er in de software gewoon een kalander zit met zaterdagen, zondagen en feestdagen.
Daar ga ik wel vanuit GroeneRuiter, mocht je toch iets opmerken dan horen we dat uiteraard graag 🙂
Reputatie 1
Dus als ik het goed begrijp is mijn weekend vrij flex ook op 1e en 2e kerstdag geldig? Ik hoef dan niet ver te reizen en was er vanuit gegaan dat weekend vrij dan niet geldig was, maar het maakt voor mij wel uit in welke klasse ik zit, normaal 2e klasse, met weekend vrij 1e klasse.
Dat klopt inderdaad eline.kleibrink. Hier lees je daar meer over.
Badge +3
Hou er wél rekening mee dat 24 december geen vrijdag is, dus dat je met Weekend Vrij dan niet zomaar na 18:30 gratis kunt reizen. Zelfde voor 31 december.
Bedankt voor de aanvulling Robert B.

Reageer