beantwoord

Kaartvernieuwing NS Flex vanuit België

  • 3 september 2019
  • 27 reacties
  • 787 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Badge +3
Dan wellicht de kaart niet vernieuwen en een nieuwe bestellen zoals je nu ook gedaan hebt (zonder abonnement en betalen met PayPal of creditcard via TLS)?

Hoe ging het verder ook weer? Via Klantenservice OV-fiets bestellen toch, en dat later omzetten naar Flex?
Hoi gekke_henkie,

Ik durf zo niet te zeggen wat nou een betere optie is. Voor de klantenservice is het namelijk ook niet mogelijk om je NS Flex abonnement over te zetten op een nieuwe kaart. Het eerste wat mij te binnen schiet is een duplicaat aanvragen, maar ook die zal dan helaas niet naar jou verstuurd worden. Nu ben ik zelf niet helemaal bekend met jouw situatie, maar is het niet mogelijk voor jou om het naar een Nederlands adres te laten sturen? Dat je de OV-chipkaart daar dan kan ophalen? Anders zal ik even moeten kijken naar wat anders het meest handig voor jou zal zijn.

Reageer