beantwoord

Kan het uit? Flex altijd voordeel voor mijn reis

• 6 juli 2019
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

24 euro pmnd flex altijd voordeel. Ik rijd elke dag met de trein, van Arnhem Centraal naar Nijmegen Dukenburg, kan het dan uit? En in het wknd wil ik graag of 40% korting of vrij reizen... Tips en advies welkom,dank, Marcel
icon

Beste antwoord door Sander-VH 6 juli 2019, 12:34

Hoi Marcel,

Reis je vaak in de spits doordeweeks ? Dan is altijd voordeel niet verkeerd. Reis je vaker in het weekend en doordeweeks in de Daluren 9-16 en na 1830, dan is weekend vrij misschien een optie. Kan je ook nog eens naar andere plekken in het land reizen. Voor €40 euro per maand heb je dan korting doordeweeks in de Daluren, vanaf vrijdag 1830 tot maandag 0400 gratis reizen en in het weekend ook nog 1e klas.

Het ligt dus aan jouw persoonlijke situatie. Reis je meer in het weekend dan beveel ik jou persoonlijk weekend vrij aan, en als je dan 6 euro per maand over heb voor de 1e klas zou ik dat doen. Dan ben je ook vaker verzekerd van een zitplaats.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Marcel,

Reis je vaak in de spits doordeweeks ? Dan is altijd voordeel niet verkeerd. Reis je vaker in het weekend en doordeweeks in de Daluren 9-16 en na 1830, dan is weekend vrij misschien een optie. Kan je ook nog eens naar andere plekken in het land reizen. Voor €40 euro per maand heb je dan korting doordeweeks in de Daluren, vanaf vrijdag 1830 tot maandag 0400 gratis reizen en in het weekend ook nog 1e klas.

Het ligt dus aan jouw persoonlijke situatie. Reis je meer in het weekend dan beveel ik jou persoonlijk weekend vrij aan, en als je dan 6 euro per maand over heb voor de 1e klas zou ik dat doen. Dan ben je ook vaker verzekerd van een zitplaats.
Hoi Sander, dank voor je reactie. Ik reis door de week veel in de spits van en naar mijn werk, en wil wknd vrij reizen, als ik mij niet vergis kan dat voor 32 euro per maand. wknd vrij en altijd voordeel door de week. sprak net met een dame via tel, van NS. Ik ga een keuze maken dit weekend.
Reputatie 4
Ik ben benieuwd wat het wordt! Laat je je keuze nog even weten? 🙂

Reageer