beantwoord

Kan ik 2 aparte Flex-abonnementen nemen?

• 15 mei 2019
  • 7 reacties
  • 362 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Kan ik twee verschillende Flex-abonnementen aanvragen? Dus echt met twee aparte OV-chipkaarten?
icon

Beste antwoord door Danny NS 15 mei 2019, 14:21

Hoi Tan13 en welkom bij de NS Community!

Technisch gezien is het mogelijk, maar waarom zal je dat willen?
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Tan13 en welkom bij de NS Community!

Technisch gezien is het mogelijk, maar waarom zal je dat willen?
Reputatie 4
Het hangt ook welke abonnementen je wilt hebben. En hoe vaak je reist en op welke tijdstippen.

Of wil je een als reserve hebben voor als je het tijdelijk wil stoppen maar wel binnen een maand wil gebruiken?
Of wil je een als reserve hebben voor als je het tijdelijk wil stoppen maar wel binnen een maand wil gebruiken?

Dat is voor mij de reden voor een 2e kaart inderdaad, 3 weken vakantie en dan is het zonde om een abonnement door te laten lopen
Reputatie 7
Badge +2
Je kunt en mag 2 Flexabonnementen afsluiten.
Voor ieder abonnement heb je wel een ander email-adres nodig.
Voor ieder abonnement heb je wel een ander email-adres nodig.

Gratis tip: als je een gmail adres gebruikt kun je in het deel voor het apenstaartje punten toevoegen om ogenschijnlijk een ander mailadres te hebben, terwijl het gewoon in je eigen mailbox binnenkomt
Ha DennisG en Tridek. Inderdaad! Daar leek het me een goede oplossing voor. Ik ga op vakantie en wil het abonnement dan stopzetten. Maar mijn vakantie duurt echt geen maand. Bedankt voor alle tips!
Badge +3
Grappig. Ik wilde laatst (om precies dezelfde reden) eigenlijk een nieuwe kaart met Flex, maar helaas was ik op dat moment ingelogd op Mijn NS...

Dus werd het meteen (1 muisklik verder) op mijn huidige kaart besteld, zonder verdere vragen en per ingangsdatum dus 'vandaag' (dat was 9 mei). Vandaag toch maar even opgehaald bij de AH (vrijdag 17 mei mee op pad) 😆

Maar goed, het ging om Dal Voordeel voor €5, dus dat is geen probleem, maar even een andere account voor aanmaken dus die 2e kaart! En Gmail adressen genoeg 😃

Reageer