beantwoord

Kan niet inchecken bij Arriva met NS-Flex

• 27 maart 2019
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

Hoi, ik heb vanmiddag een NS-flex abonnement afgesloten en kan nu altijd vrij reizen. Nadat ik het abonnement zojuist op mijn ovkaart heb geladen, wilde ik inchecken bij Arriva, wat niet ging. Ik kon wel inchecken bij NS in het poortje ernaast, onder het mom van 'reizen op rekening'.

Heb ik nu dom een abonnement aangeschaft dat niet voor alle treinvervoerders geldt, of gaat er iets fout?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door mweiss 27 maart 2019, 16:30

Zou gewoon moeten kunnen met NS Flex. Heb er zelf nog geen problemen mee gehad. NS Flex hoort bij alle vervoerders te werken.

Kan het misschien komen door een negatief saldo op de kaart? Zo niet, dan is het misschien gewoon een storing of dat er even tijd nodig is voor Arriva doorheeft dat je NS Flex gebruikt. Al zou dat laatste volgens mij niet moeten kunnen als je Flex al op je kaart hebt gezet. Zou het later gewoon in ieder geval gewoon opnieuw proberen.

Als het probleem aanhoudt is het denk ik wel goed om contact op te nemen met de klantenservice.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Zou gewoon moeten kunnen met NS Flex. Heb er zelf nog geen problemen mee gehad. NS Flex hoort bij alle vervoerders te werken.

Kan het misschien komen door een negatief saldo op de kaart? Zo niet, dan is het misschien gewoon een storing of dat er even tijd nodig is voor Arriva doorheeft dat je NS Flex gebruikt. Al zou dat laatste volgens mij niet moeten kunnen als je Flex al op je kaart hebt gezet. Zou het later gewoon in ieder geval gewoon opnieuw proberen.

Als het probleem aanhoudt is het denk ik wel goed om contact op te nemen met de klantenservice.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mijn oude saldo is eraf gehaald bij het opladen van ns-flex, dus het zou niet negatief moeten zijn. Ik hoop dat het dan inderdaad een storing is geweest. Ik ga het morgen nogmaals proberen (ik ben nu maar gewoon bij ns ingecheckt).

Bedankt voor je reactie!

Reageer