beantwoord

Kan niet van klasse wisselen, reis ik nu 1e klasse buiten mijn abonnement?

• 6 september 2018
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Ik heb een Weekend Vrij 1e klasse abonnement, met NS Flex. Ik kan via de website mijn klasse niet naar 2 zetten. Reis ik nu buiten mijn abonnement ook in de 1e klasse?

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 september 2018, 10:10

Ik heb hetzelfde met Dal Vrij en een moderator (medewerker van NS) heeft aangegeven dat het om een foute weergave gaat en dat reizen buiten de afgekochte uren wel als 2e klas gezien worden. Inderdaad betaal ik voor reizen in de spitsuren het tarief voor de 2e klas. Het is nog niet duidelijk wanneer dit probleem is opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Ik heb hier ook last van, met precies hetzelfde reisproduct. @Tochjo heeft hier al 3 weken geleden melding van gemaakt, maar dit is helaas nog steeds niet opgepakt.

Zie ook https://community.ns.nl/ns-flex-60/ns-flex-flexibel-reizen-op-rekening-40475/index5.html#post341288
Badge +3
Ik heb hetzelfde met Dal Vrij en een moderator (medewerker van NS) heeft aangegeven dat het om een foute weergave gaat en dat reizen buiten de afgekochte uren wel als 2e klas gezien worden. Inderdaad betaal ik voor reizen in de spitsuren het tarief voor de 2e klas. Het is nog niet duidelijk wanneer dit probleem is opgelost.

Reageer