beantwoord

kapotte toegang

  • 3 mei 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Geachte heer/ mevrouw,

 

Met regelmaat zijn de toegangspoorten in Arnhem(Sonsbeekzijde) defect, daardoor kan ik niet uitchecken. Inmiddels zie ik in mijn facturen staan dat er geld wordt afgeschreven/ in rekening wordt gebracht. Dit kan in mijn beleving niet de bedoeling zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Joshua Bello

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 mei 2021, 16:13

Om de facturen te laten corrigeren, moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Tip: als de poortjes defect zijn, check dan even uit bij een paaltje op het perron, dat eigenlijk bedoeld is voor reizigers die overstappen naar een andere vervoerder.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Om de facturen te laten corrigeren, moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Tip: als de poortjes defect zijn, check dan even uit bij een paaltje op het perron, dat eigenlijk bedoeld is voor reizigers die overstappen naar een andere vervoerder.

Reageer