beantwoord

kapotte toegang

• 3 May 2021
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Geachte heer/ mevrouw,

Met regelmaat zijn de toegangspoorten in Arnhem(Sonsbeekzijde) defect, daardoor kan ik niet uitchecken. Inmiddels zie ik in mijn facturen staan dat er geld wordt afgeschreven/ in rekening wordt gebracht. Dit kan in mijn beleving niet de bedoeling zijn.

Met vriendelijke groet,

Joshua Bello

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 May 2021, 16:13

Om de facturen te laten corrigeren, moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Tip: als de poortjes defect zijn, check dan even uit bij een paaltje op het perron, dat eigenlijk bedoeld is voor reizigers die overstappen naar een andere vervoerder.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Om de facturen te laten corrigeren, moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Tip: als de poortjes defect zijn, check dan even uit bij een paaltje op het perron, dat eigenlijk bedoeld is voor reizigers die overstappen naar een andere vervoerder.

Dankjewel voor de reactie, ik ga het NU proberen.

Reageer