beantwoord

Keuzedagen en NS Flex

• 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 611 Bekeken

Recent ingestapt op het nieuwe NS Flex , dacht alles goed gelezen te hebben, maar konstateer nu dat de vrije keuzedagen niet gekozen kunnen worden. Worden deze wel weer aangeboden in het NS Flez abonnementensysteem? Blijkbaar kun je banuit NS Flex niet terug naar een abonnement met Keuzedagen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 september 2018, 12:42

Welkom bij de Community, Bijdetijd.

Keuzedagen zijn er inderdaad nog niet bij onze NS Flex producten. Dit is nog volop in ontwikkeling 🙂. Indien je weer terug wilt naar een abonnement met Keuzedagen kan je via onze Klantenservice je NS Flex abonnement volledig laten stopzetten. Je dient het NS Flex product dan van je kaart te verwijderen bij de automaat waarna je via de webshop bijvoorbeeld Dal Voordeel of Altijd Voordeel kan afsluiten met Keuzedagen. Indien je het oude Voordeelurenabonnement had kan deze helaas niet meer worden hersteld omdat we dit abonnement niet meer verkopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Klopt, U kunt die zogenaamde Flexdagen, de nieuwe keuzedagen, pas vanaf volgend jaar bij NSFlex krijgen. U doet er wijzer aan uw abonnement niet om te zetten naar Flex en gewoon te houden, want anders bent u uw keuzedagen kwijt.

Het is op dit moment nog niet duidelijk hoe de nieuwe Flexdagen er uit gaan zien. NSFlex is er nog maar pas en is nog niet uitgekristalliseerd.

Of u al dan niet terug kunt, durf ik niet te zeggen. Mogelijk is er coulance. Ik zou u aanraden Klantenservice. te bellen: 030 7515155.
Welkom bij de Community, Bijdetijd.

Keuzedagen zijn er inderdaad nog niet bij onze NS Flex producten. Dit is nog volop in ontwikkeling 🙂. Indien je weer terug wilt naar een abonnement met Keuzedagen kan je via onze Klantenservice je NS Flex abonnement volledig laten stopzetten. Je dient het NS Flex product dan van je kaart te verwijderen bij de automaat waarna je via de webshop bijvoorbeeld Dal Voordeel of Altijd Voordeel kan afsluiten met Keuzedagen. Indien je het oude Voordeelurenabonnement had kan deze helaas niet meer worden hersteld omdat we dit abonnement niet meer verkopen.
Toch blijf ik het jammer vinden dat er geen tijdelijk aanpassingen of oplossing komt voor de keuze dagen. Verder helemaal blij met Flex, maar ik heb 2 jaar alle keuze dagen gebruikt. Klopt dus niet met de kortingen die ik anders wel had gehad.

Reageer