beantwoord

Klassewissel NS Flex

Klopt het dat ik bij een Flex abomment alleen op de app een (tijdelijke) klassewissel kan uitvoeren ?
Waar zie ik dan een bevestiging. ??
icon

Beste antwoord door Emma NS 9 mei 2019, 10:13

Je kunt dit ook via onze website doen op je telefoon! Je kunt dan inloggen in jouw Mijn NS account. Wanneer je dan op de homepagina bent kun je een klassewissel aanklikken. Je ziet twee opties: 'eerste klas' en 'tweede klas'. Je klikt op de gewenste klasse, in jouw geval volgens mij eerste klas? Binnen een paar minuten ontvang je een bevestigingsmail waarin wordt aangegeven dat je een tijdelijke upgrade naar de eerste klas hebt aangezet. Denk eraan dat je binnen 15 minuten na het inchecken doet, daarna is dit namelijk niet meer mogelijk. 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Je kunt dit ook via onze website doen op je telefoon! Je kunt dan inloggen in jouw Mijn NS account. Wanneer je dan op de homepagina bent kun je een klassewissel aanklikken. Je ziet twee opties: 'eerste klas' en 'tweede klas'. Je klikt op de gewenste klasse, in jouw geval volgens mij eerste klas? Binnen een paar minuten ontvang je een bevestigingsmail waarin wordt aangegeven dat je een tijdelijke upgrade naar de eerste klas hebt aangezet. Denk eraan dat je binnen 15 minuten na het inchecken doet, daarna is dit namelijk niet meer mogelijk. 🙂
Je kunt dit ook via onze website doen op je telefoon! Je kunt dan inloggen in jouw Mijn NS account.

In de app zit tegenwoordig ook de klassewissel-optie, is die niet bruikbaar?
Dank, prima. Ik heb op het station de app gebruikt, maar kon niet zien wat het effect was. Daarna naar de NS automaat gegaan en daar geprobeerd. Ik kon daar de klassewissel niet vinden. De app lukt vandaag wel. Merkwaardig.
Jawel hoor tridek_ok!

Inderdaad vreemd AbelMN. Mocht het weer niet lukken, stuur je ons dan even een screenshot van het scherm wat je ziet?
Ok, doe ik

Reageer