beantwoord

Klassewissel via NS-kaartautomaat?

• 23 juni 2018
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Hallo,

Gisteren merkte ik dat bij NS Flex Dal Voordeel de klassewissel naar eerste klas bij de NS-kaartautomaten niet mogelijk is. De optie klassewissel wordt niet getoond in de NS-kaartautomaat. Via Mijn NS kan het wel, maar daar kom ik vandaag pas achter.

Is het mogelijk dat klassewissel via de NS-kaartautomaten wordt ingevoerd? Voor degenen die niet altijd een smartphone bij zich hebben (ja, zulke mensen bestaan!)

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Ben NS 23 juni 2018, 17:32

Hallo Westing, en welkom bij de NS Community.

Ik ben bang dat de kans op het mogelijk worden van het kunnen laden van een klassewissel voor je NS Flexabonnement bij de automaat, klein is.
Een van de voordelen van NS Flex is juist dat de drukte rondom de kaartautomaat verlicht wordt, doordat dit soort zaken nu mobiel geregeld kunnen worden.

Dit neemt niet weg dat ik je wens voor deze mogelijkheid serieus neem. Ik ga dit voor je doorzetten naar mijn collega's die suggesties en klachten over NS Flex
in behandeling nemen en analyseren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo Westing, en welkom bij de NS Community.

Ik ben bang dat de kans op het mogelijk worden van het kunnen laden van een klassewissel voor je NS Flexabonnement bij de automaat, klein is.
Een van de voordelen van NS Flex is juist dat de drukte rondom de kaartautomaat verlicht wordt, doordat dit soort zaken nu mobiel geregeld kunnen worden.

Dit neemt niet weg dat ik je wens voor deze mogelijkheid serieus neem. Ik ga dit voor je doorzetten naar mijn collega's die suggesties en klachten over NS Flex
in behandeling nemen en analyseren.

Reageer