Klassewissel wordt niet weergegeven in Android app

  • 11 september 2019
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Als ik in de Android app klassewissel van tweede naar eerste klasse doe, blijft in de widget staan dat ik tweede klasse reis. Ik ontvang een e-mail ter bevestiging dat ik vandaag eerste klasse reis en ook in mijnns staat het goed. Bij de iOS app van mijn vrouw werkt het wel goed.


6 reacties

Net nog een keer getest en het werkt nu goed, op zowel tablet als telefoon. 😕 Thanks!
Inmiddels heb ik een reactie gekregen van de collega's die de app beheren. Zij geven aan dat in geval van zakelijke reizigers de app tijd nodig heeft om de klassenwissel te verwerken. Vermoedelijk werkt dit voor reizigers met NS Flex op dezelfde manier, beide producten zijn redelijk gelijk aan elkaar. Bij een tweede poging om de Klassenwissel aan te vragen zou de app aan moeten geven dat er al een aanvraag loopt. Is dit zo duidelijk voor je, AadS?
Hoi Aad S en welkom op onze NS Community!

Ach, wat irritant! Elke keer als je dan de widget ziet, schrik je je wild! Ik ga even de vraag uitzetten bij mensen die hier net wat meer van weten. Ik kom er bij je op terug. 🙂
Reputatie 4
Als je de app afsluit en opnieuw opstart moet die wel goed weergegeven worden
Nope @dennisg na geforceerd stoppen via instellingen, apps, blijft widget aangeven dat ik tweede klasse reis.
Hoi AadS, ik heb helaas nog geen antwoord gehad van de afdeling waar ik de vraag heb neergelegd. Excuus dat het iets langer duurt. Ik (of mijn collega Jouke, in verband met mijn vakantie) hoop je spoedig van een antwoord te kunnen voorzien.

Reageer