beantwoord

kopen flex altijd kortingabonnement

• 14 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik probeer een altijd korting abonnement te kopen op mijn ov kaart maar dit lukt niet.

ik krijg onderstaande foutmelding:

OV-chipkaart: 3528 **** ****

R.R. Wagemakers-van Everdingen

De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen. (WS-0021)

Er staat al een abonnement op saldo op je OV-chipkaart. Stap over naar NS Flex om hier gebruik van te maken. (999)

mijn trajectkaart heb ik opgezegd en er werd mij Telefonisch toen gezegd dat ik bij aanschaf van een nieuw abonnement het beste gelijk een flex abonnement kon nemen. Dit probeer ik nu. Het zou maandag 16 aug moeten ingaan.

ik hoop dat u mij kunt helpen.

m.vr.gr.

Roam Wagemakers

Edit door moderator: persoonlijke gegevens

icon

Beste antwoord door Rizana NS 14 augustus 2020, 21:00

Goedenavond RomaW en welkom bij de Community. 

Wat jammer dat je deze foutmelding krijgt en nu het abonnement niet kunt bestellen. Heb je het oude abonnement gedeactiveerd (opgehaald bij de kaartautomaat)?
Als je contact opneemt met de klantenservice, dan kan een collega van mij met je meekijken in het systeem en je verder helpen.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond RomaW en welkom bij de Community. 

Wat jammer dat je deze foutmelding krijgt en nu het abonnement niet kunt bestellen. Heb je het oude abonnement gedeactiveerd (opgehaald bij de kaartautomaat)?
Als je contact opneemt met de klantenservice, dan kan een collega van mij met je meekijken in het systeem en je verder helpen.

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels gechat met een collega van je en het is opgelost.

Sorry voor de dubbele actie van mij, maar ik dacht dat deze community de chatfunctie was.

groetjes,

Roma

Geen probleem, RomaW! Fijn dat je geholpen bent. Dit is een community waar reizigers elkaar tips en advies geven. Hier kan je vooral algemene vragen stellen. :slight_smile: We hebben veel vaste users met veel kennis! 

Mocht je nog eens wat willen weten, vraag het gerust hier! 

Reageer