beantwoord

korting ns felx

• 28 juni 2020
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb een vraag ik heb vandaag in het weekend gerezen met mijn na flex korting maar na dat ik ernaar heb gekeken heb ik opgemerkt dat er geen korting op staat ik ik vraag me af waarom, ik ging met de trein van Amsterdam naar Zandvoort

icon

Beste antwoord door loklok8 28 juni 2020, 10:49

Heeft u bij het bestellen van uw abonnement er voor gekozen om Flex op een bestaande OV-Chipkaart te zetten? Zo ja, heeft u het abonnement dan ook opgehaald bij een oplaad- of kaartautomaat? Pas dan kunt u gebruik maken van het abonnement. 

Als u in uw reishistorie van uw Mijn NS kijkt kan het ook zijn dat er nog 'in behandeling' staat, aangezien uw reis nog vrij recent was. Als dat zo is wordt de prijs nog berekend en ziet u na ongeveer 24 uur de definitieve prijs voor uw reis. Kijk dan even of de prijs correct is en als dat niet zo is kunt u contact openen met de klantenservice om dat te laten corrigeren. Op de poortjes en paaltjes zult u geen ritprijs meer zien bij Flex. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heeft u bij het bestellen van uw abonnement er voor gekozen om Flex op een bestaande OV-Chipkaart te zetten? Zo ja, heeft u het abonnement dan ook opgehaald bij een oplaad- of kaartautomaat? Pas dan kunt u gebruik maken van het abonnement. 

Als u in uw reishistorie van uw Mijn NS kijkt kan het ook zijn dat er nog 'in behandeling' staat, aangezien uw reis nog vrij recent was. Als dat zo is wordt de prijs nog berekend en ziet u na ongeveer 24 uur de definitieve prijs voor uw reis. Kijk dan even of de prijs correct is en als dat niet zo is kunt u contact openen met de klantenservice om dat te laten corrigeren. Op de poortjes en paaltjes zult u geen ritprijs meer zien bij Flex. 

Hallo Omar-exe, welkom op de NS Community. 

Wat jammer dat je geen korting had tijdens je reis. Als je NS Flex hebt dan zie je pas achteraf de ritprijs in je account. Je hebt ook een abonnement waarmee je korting in het weekend krijgt bij NS Flex? Als je incheckt zou er ‘Reizen op Rekening’ moeten staan. Als de reis van je saldo is gegaan dan vraag ik me net als loklok8 af, of je NS Flex wel hebt geactiveerd op je kaart. Via onze klantenservice kan je dit na laten kijken.  

Reageer