Ik heb een vraag ik heb vandaag in het weekend gerezen met mijn na flex korting maar na dat ik ernaar heb gekeken heb ik opgemerkt dat er geen korting op staat ik ik vraag me af waarom, ik ging met de trein van Amsterdam naar Zandvoort
Beste antwoord door loklok8
Heeft u bij het bestellen van uw abonnement er voor gekozen om Flex op een bestaande OV-Chipkaart te zetten? Zo ja, heeft u het abonnement dan ook opgehaald bij een oplaad- of kaartautomaat? Pas dan kunt u gebruik maken van het abonnement.
Als u in uw reishistorie van uw Mijn NS kijkt kan het ook zijn dat er nog 'in behandeling' staat, aangezien uw reis nog vrij recent was. Als dat zo is wordt de prijs nog berekend en ziet u na ongeveer 24 uur de definitieve prijs voor uw reis. Kijk dan even of de prijs correct is en als dat niet zo is kunt u contact openen met de klantenservice om dat te laten corrigeren. Op de poortjes en paaltjes zult u geen ritprijs meer zien bij Flex.