korting wordt niet meegenomen

• 11 mei 2019
  • 4 reacties
  • 275 Bekeken

Ik heb twee flex abonnementen en betaal per abo 5 euro per maand. Hiervoor wordt op de reis 40% korting verrekend. Op het ene abo wordt dat wel verrekend , maar op de andere niet. Hoe krijg ik dat gecorrigeerd?

4 reacties

NS Flex abonnement van € 5,- per maand is een dal-voordeelabonnement. Gaat het bij de reizen op de kaart waar geen korting is berekend wel om reizen die buiten de spits zijn aangevangen?
Hoi koorn003 en welkom bij de NS Community!

Heb je de reis buiten de ochtend- en middagspits gemaakt zoals tridek_ok aangeeft? Dan hoor je korting te krijgen. Mocht dat het geval zijn, dan spijt mij dat en is mijn advies te contacten met onze klantenservice.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Badge +3
Mijn eerste vraag is...

Een Flex abonnement is altijd persoonlijk, dus waarom zou je er twee hebben en voor beide €5 per maand betalen?

Twee stuks is alleen handig als je minder dan een maand je abonnement wilt pauzeren, en daarmee de nodige kosten wilt besparen.

Bij Dal Voordeel is dat 'voordeel' echt minimaal... Maar bij Altijd Vrij 1e klas (€ 584,- per maand) kan je dat € 19,50 per dag besparen.

Of als je alleen in het weekend reist dan kan je altijd 5 weekenden onbeperkt treinen voor € 32,- met Flex Weekend Vrij.

Uiteraard telt het moment van de eerste incheck voor dalurenkorting of niet (óók bij overstappen naar andere vervoerders binnen 35 minuten).
Reputatie 7
Badge +2
Heb je het abonnement wat geen korting berekend op een oude kaart gezet en deze niet geactiveerd bij de NSautomaat?

Reageer