beantwoord

Kosten overzicht


Mijn factuur en kosten overzicht blijven leeg.
Wil dadelijk niet voor verrassering komen te staan
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 september 2018, 16:49

Ik zag dat je dit probleem ook hebt aangegeven in een ander topic. Ik heb tevens ook in dat topic gereageerd en verzocht om enkele gegevens via een privébericht op te sturen zodat we dit kunnen uitzoeken.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hi Elian019,

Reis je in dit geval met NS Flex? Het kan namelijk enkele dagen duren voordat je de reisgeschiedenis terugziet in MijnNS.
Hoelang ben je al aan het reizen?
Reis vanaf 3 sep met flex. Daarvoor ov chip persionlijk
Je ziet nog helemaal geen ritten vanaf 3 september staan? Heb je ook ritten met NS gemaakt of alleen met andere vervoerders?
Ik zag dat je dit probleem ook hebt aangegeven in een ander topic. Ik heb tevens ook in dat topic gereageerd en verzocht om enkele gegevens via een privébericht op te sturen zodat we dit kunnen uitzoeken.

Reageer