beantwoord

kosten stalling fiets Culemborg

• 19 november 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Vanochtend mijn maandelijkse factuur van ns flex ontvangen. Er zijn 6 dagen gefactureerd van de fietsenstalling in Culemborg. Mijn fiets gaat elke avond uit de stalling mee naar huis  zodat deze er niet langer dan 24 uur gestald is. Er was laatst wel een storing. Ik vermoed dat de 6 dagen door die storing, onterecht, aan mij worden gefactureerd. Hoe krijg ik die 3 euro retour?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 november 2020, 20:11

Hallo Champie en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. Daar kunnen mijn collega's waarschijnlijk ook gelijk het tarief aanpassen zodat je niet te veel hoeft te betalen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Champie en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. Daar kunnen mijn collega's waarschijnlijk ook gelijk het tarief aanpassen zodat je niet te veel hoeft te betalen.

Badge +3

Het gaat wel vaak mis zeg met die (eerste 24 uur gratis dus met ov-chipkaart) stallingen.

Via klantenservice een ‘reset’ van je fiets is dus de optie (dat het nummmer van je ov-chipkaart niet ineens een in/uitcheck mist of zo)

Stallen op rekening staat NIET als procuct op je ov-chipkaart dus een fiets kan je ook niet in- of uit checken door je kaart bij een apparaat in een stalling aan te bieden. Het enige dat hetkend wordt is je kaartnummer.

Als het systeem dus denkt dat jij je fiets komt stallen terwijl je die juist komt ophalen gaat het mis (en andersom natuurlijk).

Er is een ander (recent) topic over, die zoek ik morgen even maar via klantenservice een reset van ‘fiets’ zou moeten werken (en je geld terug natuurlijk voor minder dan 24 uur stallen elke keer!).

Reageer