beantwoord

Kostenspecificatie NS flex altijd vrij

• 15 april 2019
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Hallo! Ik heb het abonnement "Altijd Vrij" van NS flex en wil graag een splitsing maken tussen werk en privé reizen, voor het declareren van reiskosten bij werkgever. Nu worden er per treinreis geen aparte kosten meer gespecificeerd, omdat alle treinreizen binnen het abonnement vallen. Kan ik via NS / mijnNS nog een kostenspecificatie krijgen, of kan ik dan beter andere afspraken met mijn werkgever maken? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 april 2019, 19:20

Goedenavond Bruggenwirth83 en welkom bij de NS Community!

De reistransacties in jouw Mijn NS account geven de prijs weer die jij ook werkelijk betaalt voor die reis op je NS Flex factuur. Als jij nu gebruik maakt van een Altijd Vrij abonnement, dan zul je nooit kosten maken in de trein en zullen de prijzen bij die transacties ook altijd €0,00 zijn. Een kostenspecificatie van wat de reizen zouden hebben gekost die jij voor privédoeleinden hebt gemaakt zul je dus zelf moeten uitrekenen. Dat is niet iets wat wij kunnen aanleveren. Eventuele andere afspraken met je werkgever is natuurlijk ook een optie.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Bruggenwirth83 en welkom bij de NS Community!

De reistransacties in jouw Mijn NS account geven de prijs weer die jij ook werkelijk betaalt voor die reis op je NS Flex factuur. Als jij nu gebruik maakt van een Altijd Vrij abonnement, dan zul je nooit kosten maken in de trein en zullen de prijzen bij die transacties ook altijd €0,00 zijn. Een kostenspecificatie van wat de reizen zouden hebben gekost die jij voor privédoeleinden hebt gemaakt zul je dus zelf moeten uitrekenen. Dat is niet iets wat wij kunnen aanleveren. Eventuele andere afspraken met je werkgever is natuurlijk ook een optie.
Bedankt voor uw snelle reactie!

Reageer