beantwoord

Kun je ook door de weeks reizen met NS FLEX

• 5 april 2018
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Hallo ik wil over stappen naar ns fkex kun je ook reuzen door de weeks zie alleen weekend en daluren ik heb een persoonlijke ov kaart van ns
icon

Beste antwoord door Robert B 5 april 2018, 13:11

Welkom op het forum!

NS flex 'vervangt' een abonnement waarmee je (deels) op saldo reist door op rekening achteraf. Uiteraard kan je er net als met alle abonnementen gewoon heel de week mee reizen. Je hoeft alleen geen saldo meer op je kaart te laden. Afhankelijk van het abonnement reis je dan tegen voltarief, met korting of gratis, afhankelijk van het tijdstip. Zie www.ns.nl/abonnementen voor alle tijden en kortingen.

Abonnementen zoals Traject Vrij werden al achteraf verrekend, dus daarom staan die er niet bij in het lijstje.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik bedoel reuzen door de week met ns flex
Reizen
Badge +3
Welkom op het forum!

NS flex 'vervangt' een abonnement waarmee je (deels) op saldo reist door op rekening achteraf. Uiteraard kan je er net als met alle abonnementen gewoon heel de week mee reizen. Je hoeft alleen geen saldo meer op je kaart te laden. Afhankelijk van het abonnement reis je dan tegen voltarief, met korting of gratis, afhankelijk van het tijdstip. Zie www.ns.nl/abonnementen voor alle tijden en kortingen.

Abonnementen zoals Traject Vrij werden al achteraf verrekend, dus daarom staan die er niet bij in het lijstje.
Dus als ik vrijdags om 9 uur met trein van enschede naar Zutphen en dan weer terug kan dat gewoon
En ik heb vorige maand 50 euro betaald voor en heel jaar voor dalvoordeel wat gaar dar mee gebeuren en ik gen nog saldo op mijn persoonlijke ov chipkaart staan wat gaat daarmee gebeuren
Reputatie 7
Hallo Sylvia en wat leuk dat je geïnteresseerd bent in een NS Flex abonnement.

Om het goede antwoord van Robert B aan te vullen en jouw vragen te beantwoorden:
- Jouw reguliere (huidige) abonnement wordt automatisch stopgezet en de niet gereisde maanden krijg je van ons vergoed naar rato. Dat betekent dat je de overgebleven maanden van je huidige abonnement automatisch teruggestort krijgt op jouw rekening.
- Het aanwezige saldo (wat binnenkort niet meer nodig zal zijn met NS Flex, omdat je op rekening reist) wordt automatisch van de kaart gehaald en verwerkt op jouw eerstvolgende factuur. Deze kun je terugvinden binnen jouw MijnNS omgeving onder het kopje 'mijn facturen'.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan is dit jouw persoonlijke topic waar je met al jouw NS Flex vragen terecht kunt.

Reageer