beantwoord

meer geld eraf dan ik heb gereist

• 16 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Waarom is er 40,11 euro afgehaald terwijl ik vanaf 16 sept tot 16 okt maar voor 31,32 euro heb gereist?

Vond al raar dat hetzelfde als vorige maand is afgeschreven terwijl dat niet kan kloppen. Heb gecheckt, Mag best terug gestuurd worden

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 oktober 2019, 09:35

In Mijn NS kunt u bij Facturen een specificatie vinden waarop staat waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. Staat deze factuur er niet? Neemt u dan rechtstreeks contact op met de klantenservice; zij kunnen u ook vertellen hoe het bedrag is opgebouwd.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

In Mijn NS kunt u bij Facturen een specificatie vinden waarop staat waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. Staat deze factuur er niet? Neemt u dan rechtstreeks contact op met de klantenservice; zij kunnen u ook vertellen hoe het bedrag is opgebouwd.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hallo Ambibambixx, welkom op de NS Community. 

Precies wat Tochjo zegt. Ik denk dat de factuur zelf wel voor verheldering moet zorgen. Als je zelf hebt geteld, dan kan het zijn dat sommige reizen van voor 16 september in je vorige factuur nog niet waren opgenomen (voornamelijk reizen met andere vervoerders worden soms wat later verwerkt) en er dus nog eerdere reizen in je huidige factuur staan! Als er dan nog iets niet klopt dan kan onze klantenservice met je meekijken! 

Reageer