beantwoord

Meereiskorting NS bij een GVB Flex abonnement

• 3 januari 2020
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Beste community,

In een eerdere situatie heb ik veel met de trein gereisd en sindsdien gebruik ik NS Flex. De laatste tijd reis ik vaak met GVB en slechts af en toe met NS. De keren dat ik met NS reis heb ik vaak recht op meereiskorting. 

Kan ik met GVB Flex meereiskorting voor NS activeren? Zo ja, dan zeg ik NS Flex op en ga ik voor GVB Flex. Of is het verstandiger om NS Flex te behouden naast een GVB Flex abonnement? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 3 januari 2020, 10:31

Hoi Zing en welkom op onze NS Community!

Zoals je hier ziet, onder het kopje met combineren, kun je beide abonnementen hanteren op 1 kaart. Bij NS kun je Samenreiskorting het beste op deze manier gebruiken en eventueel op deze manier. :)

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Zing en welkom op onze NS Community!

Zoals je hier ziet, onder het kopje met combineren, kun je beide abonnementen hanteren op 1 kaart. Bij NS kun je Samenreiskorting het beste op deze manier gebruiken en eventueel op deze manier. :)

Hoi Laura, 

Hartstikke bedankt voor je reactie. Deze pagina's had ik gevonden. Ik had m'n twijfels over of de facturatie goed zou gaan, maar omdat je geen 'let op' dingen noemt heb ik daar nu meer vertrouwen in!

Als iemand hier nog gebruiker-ervaringen aan toe kan voegen zou dat welkom zijn! 

Reageer